Söndag

2012-05-06 @ 21:40:28 | Vardag
Intro idag. Gick rätt bra faktiskt. Kör två dagar nästa vecka också, varav en kväll. Ska även klämma in en handledarträff, massa uppsatsplugg och en eller två nätter i Hudik hos Emma. Hon ska vara barnvakt åt sin systerson så jag rycker in och hjälper till lite, inte mig emot!

Blir förmodligen så att jag även måste klämma in ett veterinärbesök med Dante den kommande veckan. Han har nån böld/knöl vid analen som jag misstänker kan vara en svälld analsäck som behöver tömmas (varsågod för informationen). Har försökt lite själv efter en del googlande men jag lyckas inte. Kan ju även vara nåt annat. Hoppas på att det är ofarligt och lättåtgärdat iallafall. Kosta lär det dock göra hur som helst, inte kul men inget att göra åt! Han ska ju inte behöva gå med en böld i baken heller stackarn.

Dante badade benen förra helgen när vi var på söndagsutflykt i Östa 


Postat av: Fia

Usch det lät inget vidare med den där bölden :P Hoppas det inte är nåt som gör ont?



Hör av dig om du får en stund över i Hudik och hinner ses! :)

2012-05-07 @ 10:08:18
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: