23 oktober, gråtattack

2009-10-23 @ 18:22:54 | | Kommentarer (0)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6002898.ab

sånt här är bland det hemskaste jag vet. jag hatar att lämna dante utanför affärer just för att jag är så jävla rädd att nåt sånt här ska hända. nu kommer jag ju aldrig våga gör det igen. jag blir så jävla äcklad av att läsa om sånt här så jag vill kräkas och gråta en vecka i streck.



19 oktober, snö

2009-10-19 @ 09:02:16 | | Kommentarer (0)
imorse vaknade vi upp till nån snöblandad sörja. jag försöker vara positiv ändå. dante sover fortfarande och verkar inte så sugen på att gå ut. han har äntligen fattat att man vill vara inne när det regnar och är blött.

nu är den här kursen, folkhälsa och samhälle, snart slut också. det går så jäkla fort hela tiden. föreläsning idag, semenarie på torsdag och gruppredovisning på fredag. sen tenta den 28e. slut! nästa kurs verkar kul, humanbiologi. den är på 10 veckor.

nä nu måste jag nog väcka dante och gå ut så vi kommer in nångång. måste hinna plugga lite innan jag börjar kl 13.


dante hade tråkigt en dag och drog fram en massa leksaker och satte sig och stirrade på oss. han tycker vi är tråkiga när vi pluggar

18 oktober, Ö&B?!

2009-10-18 @ 15:37:43 | | Kommentarer (1)
jag fattar inte varför det ska heta ö OCH b? överskotts OCH bolaget eller vadå? öb är väl en förkortning av överskottsbolaget. inte nåt jävla och!

9 oktober, hudik

2009-10-09 @ 08:58:12 | | Kommentarer (1)

idag ska roger till hudik och döma. jag åker med och tillbringar min kväll hos emma och henkan. mysigt! dante får vara hos mormor.

nu ska jag snart till skolan och ha semenarie om antonovsky. ska bli skönt när det är klart. då kan vi lämna honom bakom oss ett tag. det är mycket att göra i den här kursen jämfört med förra. grupparbeten och så en tenta om 19 dagar. bara att bita ihop och kämpa!