Sjuk

2012-05-28 @ 17:32:43 | Vardag
Varför blir man alltid sjuk när man inte har tid? Och så fick jag värsta utspridda sjukdomen också. Först halsont nåra dagar, sen hosta ett par dagar och nu feber och snuva. Jag kan ju tycka att det är bättre att ta allt på en gång och sen vara frisk. Jag har inte tid med det här nu. Uppsatsen ska in på torsdag och efter handledningen idag (äntligen!) så kom vi fram till att vi måste tänka om lite. Men det ska gå! Vi har inga val för idag medelade vi att vi kommer att bli klara på utsatt tid och delta på opponeringen. Men det där A:et har jag vinkat hejdå till iallafall. Jag får leva på A:et som b-uppsatsen belönades med istället. Det är ju dock inte så kul att göra ett sämre resultat än sist, men man kan ju inte få allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: