Fredag

2012-05-04 @ 11:40:59 | Vardag
Äntligen helg. Jag ska dock jobba, eller gå ett intropass på söndag. Jag har fullt upp med både c-uppsats och intro nu. Men snart är skolan ett avslutat kapitel. Nu ska jag bara försöka hitta mig ett jobb med enbart vardagar och dagtider. 

Idag är det riktigt gråväder ute. Det blåser och regnar lite. Dante ligger på en soffkudde och vill nog helst inte gå ut nåt mer idag. När Roger kommer hem tänkte vi åka ut till Valbo och Ikea och tillbringa eftermiddagen där. Passar bra när det är skitväder.

Gullefjun för nåra dagar sen när det var varmt och soligt


Postat av: Fia

Var blir det jobb i sommar? :) Åh, jag önskar mig också ett sånt dagjobb med lediga helger!... Hoppas vi hittar!

2012-05-04 @ 13:02:16
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Fia

Det blir hemtjänsten för mig i sommar! Känns helt okej faktiskt! Vet inte hur mycket än, inte så mycket för vi har inte dagis förrän till hösten. Men sen vill jag söka jobb! :)

2012-05-06 @ 21:37:16
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: