Ååååh jävla uppsats

2012-05-29 @ 20:59:18 | Vardag
Måste få gnälla av mig nånstans där folk kan välja om de vill höra (läsa) gnället eller inte!

Den ska in på torsdag och vi är väl entligen klara, bara massa småputs kvar, men faan jag är inte alls nöjd. Nånting hände och det blev inte alls som vi tänks oss. Det känns skit rent ut sagt. Men det är inge idé att gråta över det nu. Det är som det är och det är bara att hoppas på att det blir godkänt så att vi kan få vår examen, lämna det här bakom oss och starta ett nytt kapiltel i våra liv!

Postat av: Fia

Åh, vad tråkigt att du känner så! :( Vad var det som hände? :S Jag håller tummarna! Peppkramar

2012-05-29 @ 21:32:29
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Susanne

Heja på, jag håller tummarna!!!!

2012-05-30 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: