Solen?

2012-03-26 @ 12:01:53 | Vardag
Ingen sol idag. Synd för det hade jag behövt. Känner mig så trött och seg, som att jag har bomull i huvet typ. Tog mig inte upp förren Roger var på väg att gå. Dante låg kvar en stund till och skällde och morrade lite i sömnen. Så sött!

I lördags fick min fina vän My tillökning i familjen i form av en liten staffetjej. Jag skulle så gärna vilja åka och träffa henne (både valpen och My såklart). Synd att det är en bit till Göteborg bara. Har iallafall fått se bilder och en liten film och hon är så fin och ser ut att trivas så bra med sin nya familj <3

Nu måste jag fila vidare på vårt PM som ska diskuteras med handledaren på torsdag.

Jag och Dante hade en ganska slapp söndag igår


Postat av: Majsan

<3 söta ni! <3 längtar efter er med, massor! och vilken himla fin bild på er! två små busar ;)

2012-03-27 @ 12:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: