Godmorgon!

2012-03-29 @ 09:04:55 | Vardag
Solen skiner idag och det ser varmt ut. Det ryktas om snö och nån enstaka plusgrad i helgen vilket just nu känns helt otänkbart. Jag hoppas det inte stämmer. Men skulle väl vara typiskt bara för att det är helg och vi är lediga och tänkte åka ut till Hemligby och springa och mysa lite. Kanske får det bli en tur till Valbo eller Lager 157 i Falun istället... Känner för att göra av med lite pengar.

Idag har jag och min uppsats-kompis vår första handledning inför uppsatsen. Ska bli skönt att äntligen få köra igång. Lite senare ska jag även iväg och kolla in ett jobb så vi får se vad det blir av det. Nu blir det promenad iallafall.

Ge mig godis tack!


Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

Vilken söt Hund! :)

2012-04-01 @ 19:44:57
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: