Onsdag

2012-06-13 @ 17:45:56 | Vardag
Efter många om och men har jag nu lyckats publicera vår uppsats. Men det dröjer innan den syns eftersom alla "viktiga" människor har semester. Återstår att se om dom lyckas få in betyget snart iallafall. Jag vill ju veta vad vi fick. Skrev nästan en uppsats till i kursutvärderingen då jag (och typ alla andra) är jävligt missnöjda med hur den här kursen har skötts. Kass handledning, kass information, dålig kommunikation både lärare emellen och lärare till elever, dåligt skötta opponeringar (tack och lov inte vår, den var jättebra) där vissa lärare inte ens hade läst uppsatserna eller bara skummat igenom dom. Hur fan ska dom på ett rättvist och konstruktivt sätt kunna kommentera då? Ja herregud, jag säger som en i min klass - har vi inte fått en hjärtattack av det här så kommer vi nog aldrig att få det heller! Nu är det iallafall över. SKÖNT!

Eftersom jag numera har en massa tid över när jag inte jobbar har jag lagt lite extra tid på matlagningen idag. Det har liksom inte varit så himla delikat nu sista veckorna när både jag och Roger har slitit med det sista i skolan. Idag serveras det kycklig i ugn med klyftpotatis, paprikasås och sparris med lite citron och parmesanost. MMM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: