Regnig vinter

2012-01-04 @ 16:30:03 | Vardag
Jag är inte så jätteförtjust i regn men jag måste säga att hittils har vädret den här vintern varit helt i min smak. Dom två senaste vintrarna har varit så kalla och innehållit så förbaskat mycket snö så jag klarar mig utan det nåra år framöver känns det som.
Dock tror jag att regnet även har sköljt bort min motivation. Jag har försökt komma igång med plugget flera dagar nu men det går seeeg. Kommer bli sista minuten-plugg igen. Fast när det gäller plugg så jobbar jag nog bäst under lite press. När jag vet att det verkligen måste vara klart om si och så många dagar så har jag ju inget val. Nu vet ag ju att jag hinner även om jag skjuter på det ett tag till. Nemas problemas liksom.
Imorgonkväll hoppar jag på tåget och åker till Hudik. På tåget sitter My som kommer upp från Göteborg. Vi ska bo hos Emma i helgen och mysa och umgås innan hon åker till USA i nåra månader. 

Här firade Dante nyår. Tryggt under soffan


Postat av: Fia- mamma till Edison

Stackars liten vovve :( Dumma raketer! Synd att de måste låta, kan ingen uppfinna ljudlösa?!



Hihi jag är precis som du med pluggandet :P men nu får jag kanske skärpa mig med skrivandet på nätterna som jag har sysslat med tidigare...

2012-01-04 @ 21:45:56
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: