Panikplugg

2012-01-16 @ 12:59:20 | Vardag
Sitter och sliter mitt hår för att få ihop den jäkla projektplanen till mitt påhittade namnlösa projekt. Det går sådär, men nånting börjar jag få fram iallafall. Det ska redovisas på onsdag så det är lite bråttom nu. Sen har jag en till uppgift att ta tag i också som ska in på fredag. Allt hänger dock på om jag får tag i boken som behövs till den eller inte. Annars får det lösa sig på annat sätt, det gör det ju alltid. 

Dante är jättetrött idag. Vi sprang 9 km i lördags (nytt rekord för mig, och Dante då) och sen var vi hundvakt åt Alfons hela dagen igår. Då blir man jättetrött sen.

Han ser ut som en liten prinsessa där han ligger på sin soffkudde som han har brottat omkull och bäddad på



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: