Födelsedagsweekend

2012-01-25 @ 11:49:39 | Vardag
Nästa fredag fyller Roger år och nästa måndag fyller jag år. Istället för att köpa presenter så har vi bokat en födelsedagsweekend till Stockholm. Det blir mysigt. Dante får bo hos sin kompis Alfons. Första gången han sover borta hos nån som inte är min mamma.
Idag börjar jag inte förens 13.15. Ganska drygt att börja sent tycker jag eftersom jag har så svårt att få nåt vettigt gjort av timmarna innan. Går mest bara och väntar på att få börja fast jag skulle behöva plugga lite. Jag får plugga imorgon och på fredag istället då jag inte har nåra lektioner. Kan inte fatta att det här är sista terminen på hela utbildningen. Det höjer motivationen lite iallafall.

Var ett tag sen jag fotade nu. I brit på annat och för att jag är så sugen på nåt gott så lägger jag in en bild på den fantastiskt goda efterrätten vi lagade när jag var i Hudik för nåra veckor sen...

Chokladfondant med vaniljglass. Mums!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: