Klagoinlägg

2012-02-09 @ 12:04:59 | Vardag
Åååh jag hatar den här jävla kylan, vintern, allt som har med den att göra. Min hy är heeelt åt helvete. Jättetorr, kliar, svider. Måste smörja med massa kletiga krämer tusen gånger om dagen. Man måste ha miljoner lagar kläder på sig för att inte fyra ihjäl. Och inte bara ute, nej inne i skolan också efter som det är så satans kallt där jämt. Håret blir elektriskt och kletar i ansiktet. Naglarna blir torra och spricker och går av. Inte ens det fina, soliga vädret som vi har idag väger upp allt skit som vinter medför. Tack för att jag berikades med en kropp som klarar av kyla och den torra vinterluften när jag bor i Vinterland, tack!

Sådär. Nu känns det lite bättre. Nu ska jag ta ett djupt andetag och försöka le resten av dagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: