Våren är tillbaka

2012-04-03 @ 10:06:58 | Vardag
Man blir inte direkt positiv av att vakna upp till en vit värld när det ska vara vår. Men nu är det grönt (eller brunt) och fint igen. Solen skiner och himlen är blå, det är dock ganska kallt. Jag skriver alltid om vädret känns det som.

I helgen var vi på en liten roadtrip till Dalarna. Besökte Lager 157 och kollade in Högbobruk på vägen hem. Det var fint där så vi tar nog med oss Dante dit nån helg och går en långpromenad eller springer och fikar lite.

Nu har jag haft en alldeles för lång paus från mitt uppsatsskrivande. Försöker knåpa ihop lite bakgrund. Känns som att alla har målat upp den här c-uppsatsen som det mest stressande och jobbigaste man kommer vara med om i livet typ. Än så länge känner jag mig väldigt lugn. Ingen idé att hetsa upp sig i onödan.

Här är en till som tycker att det är dumt att hetsa upp sig i onödan...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: