Tiden går

2012-04-28 @ 11:27:58 | Vardag
Snart fyller Dante 5 år. Tiden går så jäkla fort. Om han har blivit 5 år äldre så måste ju jag också ha blivit det. Ojoj.

Igår var jag en tjuv. Jag skulle lämna in en tom kolsyrepatron på Clas Ohlsson för att köpa en ny. Fick den nya och stoppar den i väskan utan att tänka mig för när jag skulle kolla på en annan sak. Sen gick jag och betalade den andra saken utan en tanke på kolsyrepatronen i väskan. Kom på det när jag kommit ut ur gallerian. Jag gick tillbaka med svansen mellan benen och bekände mitt misstag. Men det var ingen fara. Jag betalade och allt var frid och fröjd. Pinsamt om dom hade trott att jag snattade och nån vakt hade kommit efter. Haha.

Nu verkar äntligen värmen ha kommit också. Den var då bra seg i år tycker jag. Men nu får det gärna stanna!

Postat av: Stina

Va tokigt det kan bli! Hihi! :)

2012-05-04 @ 09:42:14
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: