Långhelg

2012-04-09 @ 11:42:54 | Vardag
Vilken skön långhelg det har varit! Vi har gått långa promenader, haft spelkväll och ätit massa gott. Igår åkte vi till Högbobruk och gick nästan 1,5 mil. Dante sov resten av dagen. Det var väldigt fint där så vi åker nog tillbaka nån mer gång. 



Postat av: Elin

Hej!

Såg din kommentar i Fias blogg om 40% rabatt på märkesvaror på Ellos, och jag undrar om du skulle vilja dela med dig av koden för denna rabatt? :) Hihi.



/Elin

2012-04-11 @ 13:34:18
Postat av: stina

Ja gott var! :)

Jaså gjorde ni, kul med sammanträffande! :)

Mysigt med långpromis!

2012-04-11 @ 20:10:36
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/
Postat av: Lisa

Elin: Jag såg detta nu först. Rabattkoden gick ut för nån dag sen tror jag för jag hittar den inte längre :( Men bli medlem på ellos så hinner du kanske med nästa omgång, om inte annat så kan dom ha nåt liknande erbjudande när man blir ny medlem :)

2012-04-12 @ 09:08:06
URL: http://dantehund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: