Hej

2012-04-19 @ 17:32:11 | Vardag
Vad seg jag är på att blogga. Har fullt upp med c-uppsats och sommarjobbsfunderingar. Det går sakta men säkert framåt med allt iallafall. Känner mig lite lätt förvirrad bara, men det löser sig nog.

Inatt sov jag så jäkla hårt så jag kom inte ihåg att jag hade sovit när jag vaknade. Jag var helt borta och fick tänka ett tag innan jag mindes att jag ju faktiskt hade gått och lagt mig kvällen innan och att jag ojade mig lite över att Dante var så söt som låg med huvudet på mitt ben innan jag somnade. Så kan det gå. Jag sov så hårt så jag har haft ont i huvudet hela dagen idag.

Nyss pratade jag med en klasskompis som sorgligt nog hade tagit bort sin äldsta hund idag. Usch jag började nästan gråta när hon berättade. Kan inte och vill inte tänka på att jag och Dante en dag måste säga hejdå...

Älskade lilla Dante

Postat av: Stina

Sommarjobba i Hudik och lek med oss! :) kram!

2012-04-24 @ 21:46:14
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja det ska bli jätteroligt! Tack Lisa :) Hade så bra i helgen du åxå! Kram

2012-04-27 @ 15:11:24
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: