Samhällsmedicin

2011-11-24 @ 15:54:01 | Vardag
Första dagen på nästa fältstudie-/praktikplats idag då. Nu ska jag vara på samhällsmedicin i två veckor. Massa nytt och massa information har jag fått så nu är mitt huvud trött. Men det känns kul och kommer nog bli två intressanta veckor. Blir inte så långa dagar som jag trodde och jag kan gå hem på lunchen till Dante (bor ju typ 1 minut därifrån) så det kommer bli bra. Kanske man ska ta och börja lite på den där jätteroliga organistationsanalysen då medans man har lite information kvar i huvudet... eller så lägger jag mig i soffan en stund. Svårt val...

Hittade den här bilden från januari förra året och alltså det är ju himla fint med snö egentligen (speciellt i kombination med sol) men jag är ändå glad så länge vi slipper



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: