Award/utmaning

2011-11-22 @ 16:07:05 | Vardag
Fick en award/utmaning från Fia

Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig… Pratar jag med mig själv (kanske jag gör annars också?) och sjunger!
2. Jag går aldrig hemifrån utan… Mobilen. Jag tar alltid med mig den. Även om jag ska ut 2 min på gården och kissa hunden. Tänker att om jag skulle försvinna (fråga mig inte hur) så kan man kanske spåra mig via mobilen. Paranoid människa...
3. Min blogg heter som den gör för att… För att min hund heter Dante och är en hund. Vi använder hund som ett efternamn ibland när man liksom vill låta lite arg "Dante Hund, nu kommer du hit".
4. Om jag vågade skulle jag… Oj jag vet inte. Inte vara så mesig vid vissa tillfällen kanske.
5. Om 10 år kommer jag att… Ha barn, hus, ett trevligt jobb och en gammal Dante!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: