Oproduktiv

2011-12-02 @ 11:01:35 | Vardag
Usch vilken oproduktiv dag. Jag är så trött så trött. Har suttit på praktiken och stirrat på min dataskärm typ en timme nu. Skrivit nån mening för att sen sudda och fortsätta stirra. Tror jag ska stänga av och ta lunch i två timmar istället. Det är blå himmel och sol så Dante vill nog gärna gå ut en stund. I eftermiddag ska vi till veterninären och plocka stygn.

Bocken brann förresten ner inatt. Oväntat. Fast den hade ju kunnat få stå lite längre iallafall kan jag tycka. Undra om dom sätter upp en ny eller om vi får nöja oss med "skelettet".

Den döda bocken


Postat av: Fia- mamma till Edison

Så fint det är härinne nu också! Älskar bilden på Dantes lortiga mun! <3 Govovven!!



Trökigt att de ska bränna den där mysiga bocken jämt. Jag tycker den är fin!

Tråk med lite att göra på praktiken också, jag hade också en del dötid där, men rätt skönt för mig att ha rätt korta dagar så jag hann med lite tidigare tåg hem och så...

2011-12-02 @ 22:15:50
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: