Onsdag

2011-12-07 @ 18:56:38 | Vardag
Nu är det inte längre grönt för idag har det snöat. Tror det snöar nu också. Jag hoppas det blir plusgrader snart. Eller det kan få ligga kvar om det lovar att inte komma nå mer. 

Idag var även sista dagen på praktiken. Så nu är jag hemma en vecka innan skolan börjar. Ska göra klart mina uppgifter men jag har verkligen ingen som helst energi till det. Jaja, bara att få tummen ur och sätta igång.

Roger är på julshow med sitt jobb i Sandviken ikväll. Jag fick skjutsa honom till bussen och ska även hämta honom sen inatt. Det var första gången jag körde bil i Gävle själv. Nästan första gången jag körde bil i Gävle öht. Har bara kört ut till Valbo förr. Det gick bra men jag tycker det är lite läskigt. Det är annorlunda mot för Hudik där jag är van att köra. Blir väl så när man inte gör det så ofta. Förhoppningsvis är det rätt tomt på bilar när jag ska hämta honom inatt.

Nu ska jag och Dante äta ostkrokar och mysa!

Mobilbild från balkongen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: