Fortfarande grönt

2011-12-06 @ 14:55:12 | Vardag
Igår kom det nåra enstaka små snöflingor och gjorde minusgraderna sällskap. Jag vart lite orolig där ett tag men det vart knappt ens vitt efter dom. Skönt. Efter två vansinniga vintrar så tycker jag faktiskt att vi kan ha en grön en. Det kommer säkert komma snö nästa år ändå.

Imorgon är sista dagen på min praktik-/fältstudieplats. Har varit skönt att sett nåt annat än skolan men det ska faktiskt bli lite skönt att komma tillbaka också. Jag vill bara bli av med den här kursen så vi kan få börja med C-uppsatserna och bli klara nån gång. Eller egentligen inte för jag får lite panik när jag tänker på att jag snart är klar. En sak i taget nu.

Nu vart det bara massa svammel. Ska gå och handla till dagens middag. Lax med ädelost! Hoppas inte laxen smakar för mycket fisk bara...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: