Det är helg

2011-12-16 @ 14:50:27 | Vardag
Vad skönt! Dock kommer helgen bestå av en massa plugg. Har sista inlämninge och redovisningen innan jul på tisdag. Jag har inte ens börjat. Eller jo, jag skrev typ en sida igår om... ingenting kändes det som. Organisationsanalyser är inge kul.

Ikväll tänker jag iallafall inte göra ett skit. Vi ska ut och springa när Roger kommer hem, sen köper vi pizza och kolla på på spåret. Sen ska jag sooova för jag är trött.

Postat av: Fia- mamma till Edison

Organisationsteorin tyckte jag var tråkig också... så tråkig att jag inte kommer ihåg nåt alls av den nu tror jag?! :S hihi...



Älskar första bilden på snöhunden! :D



Letade runt i menyerna efter det där du skrev att man kunde välja "visa alla inlägg" men hittade ingenstans? Vart finns det valet?



Kram!

2011-12-16 @ 16:49:23
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Fia- mamma till Edison

Första bilden i headern menade jag! :)

2011-12-16 @ 16:49:47
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: