Dante

2012-02-27 @ 20:33:57 | Dante
Jag är ju lite töntig när det gäller min hund, men jag tycker dom där barntavlorna som man skriver namn, födelse vikt+längd, datum osv på är rätt söta och jag har ju än så länge inget barn att göra en sån tavla till så då tänkte jag att jag kunde göra en till Dante istället. Eller göra och göra, det är ju inte jag som har gjort den jag har bara ändat bild och text typ. Tagit bort längd, vikt och tid eftersom jag inte vet nåt sånt och lagt till lite annat. Inget jag direkt tänker skriva ut och rama in, men det var kul att göra.


Postat av: Fia

Men så fint! Hihi klart Dante ska ha en sån tavla :D



Jag gillar dina kängor!!

2012-02-27 @ 21:34:41
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: