Seg dag

2011-09-13 @ 18:58:29 | Vardag
Idag har jag varit riktigt seg och trött. Har inte fått mycket gjort alls. En springtur med Dante blev det iallafall. Ganska tråkigt väder dock. Tanken var att jag skulle läsa klart en bok idag. En väldigt lättläst bok så det hade inte varit nåra problem. Men jag somnade nästan varje gång jag försökte, mycket irriterande men inte så mycket att göra åt. Det fina med att plugga är ju att man kan ha sånna här slöa dagar ibland då man inte får ett skit gjort. Det drabbar ändå bara mig själv. Får ta nya tag imorgon istället.
Nu tror jag att jag ska sno ihop en äppelpaj. Det orkar jag iallafall!

Även om jag gillar hösten så längtar jag tillbaka till sommaren




Postat av: Fia- mamma till Edison

Hösten är för kort tycker jag! Så dåligt att vintern är längst haha...

2011-09-14 @ 15:21:32
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Fia- mamma till Edison

Jag tycker också han är lik mig! Men mycket sötare :D

Men ögonen och ögonfärgen har han efter Pär! Och fransarna, de är redan längre än mina, orättvist haha

2011-09-15 @ 09:58:13
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: