Hockey

2011-09-17 @ 13:17:47 | Vardag
Idag är jag mycket piggare. Allt som behövdes var en timmes extra sömn. Skönt! Kanske att solen gör sitt också, sol både igår och idag. 

Jag har slängt ihop en pizzadeg som står på jäsning just nu. Hoppas den kan stå i kylskåpet nåra timmar sen utan att bli konstig för vi ska iväg och kolla på hockey innan vi äter. Brynäs första hemmamatch, om jag har fattat rätt. Jag är inte så insatt men det är kul att se ibland.

Postat av: Fia- mamma till Edison

Ja jag har hört nåt om det där att bebbarna kan behöva smaka nåt asmånga gånger innan de fattar tycke för det! Puh lite omständigt med minst 20 ggr bara.. hihi!

2011-09-24 @ 21:24:36
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: