Hundvakt

2011-07-27 @ 09:05:50 |
Idag ska jag passa Dantes kompis Alfons. Han kommer vid 10 och går hem vid 22. Jag börjar jobba kl 14 så då får Roger ta över. Fint väder är det idag också. Skönt att börja lite senare så man hinner vara ledig och njuta lite av solen. Nog för att jag är ute en del när jag jobbar också men det blir inte riktigt samma sak. Längtar tills den här veckan är över, då börjar det glesa ut med jobbet. Det är ganska drygt att ha flera pass på rad när dom är 12 timmar styck. Och efter den här helgen har jag bara en jobbhelg kvar på hela sommaren, SKÖNT!



Postat av: Fia

Fy tusan för huggormsmöte! :S



Sv: Hihi nej den här gången var gräset spännande! Han var väl lite tjurig sist kanske! :)

2011-07-28 @ 09:36:47
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: