Blixtar och dunder

2011-07-22 @ 09:15:46 |
Satan vilket åskväder det var inatt. Dundrade som tusan och blixtrade så det blev ljust i sovrummet då och då. Dante var lite orolig. Och såklart ville jag instinktivt ta upp honom i sängen och "trösta" honom. Men det är big no no. Man ska aldrig dalta med/trösta/klappa en hund som är rädd, då blir det bara värre. Så jag försökte hålla mig lugn och lät honom vara. Han kom och la sig bredvid mig fast nedanför sängen. Verkar inte bli nå bättre väder idag. Det blåser och är grått. Bäst man skyndar sig ut innan det börjar åska och blixtra igen. Och jag som ville fota lite, vågar inte ta med kameran ut ifall det börjar regna...



Postat av: Fia

Haha usch då :P

2011-07-24 @ 22:12:54
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: