Vardag igen

2011-04-22 @ 17:03:47 |

Vilken underbar långhelg det har varit och vilken sommarvärme vi fick! Vi har grillat i Hemlingby, grillat på gården och latat oss i solen. Dante är helt slut efter all frisk luft, korv och värme. Jag med, därför mjukstartar jag vardagen med lite hemmaplugg.

På torsdag ska jag och Dante börja kurs. Ingen vardagslydnad den här gången, nu slår vi på stort och börjar med tävlingslydnad. Om vi ska tävla vet jag inte, men det kommer bli kul ändå. Dantes "fröken" tyckte han var så duktig den senaste kursen så hon föreslog att vi skulle gå tävlingslydnad för henne istället. Som sagt, om det så småningom blir tävling återstår att se.

Mina pojkar i Boulognern

Postat av: Fia- mamma till Edison

Tycker lilla Nalle Luff var superlydig och duktig senast så det går säkert fint på kursen! :)



Haha ja gud vad knäpp man är, kommer väl bli tokig sen när han blir större och vill välja kläder själv :P

2011-04-27 @ 09:04:15
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: