5 september, zumba

2009-09-05 @ 12:52:49 |
igår var jag och testade zumba-dans med nåra från min klass och nåra hälsopedagoger i klassen över oss. haha latinodans var nog inget för mig men det var ganska kul ändå.

roger är i söderhamn och håller i en kurs lör-sön så jag är hemma själv. ganska bra för då har jag inget bättre för mig än att plugga. fast både jag, hunden och hemmet skulle behöva en liten makeover just nu tror jag så pluggandet får vänta lite till. och lite till. och lite till.

vi har äntligen köpt en garderob nu också. det bli väldigt trångt i sovrummet men skitsamma, man ska ju ändå bara sova där och kläderna måste ju få bo nånstanas. fattas bara lite inredning till den sen kan vi börja fylla. vi råkade gå in på kungsängen också som hade 40% rea på alla sängar och det slutatde med att det kommer hem en ny säng i oktober. så kan det gå! men nu har vi nog handlat allt vi behöver, förutom ett kylskåp.

jag köpte en räv åt dante för ett tag sen, med en pip i båda ändarna. sen han fick den har han vårdat den ömt. han tvättar den, gosar med den, leker med den, biter i den och bär med sig den överallt. helst upp i sängen på nätterna. jättemysigt att vakna brevid en dregglig räv.

 
dante på promenad och dante som sover med sin älskade räv

Postat av: Fia

Zumba SER ju roligt ut i alla fall. :) Söt-Dante!

2009-09-06 @ 09:19:50
URL: http://www.fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: