1 maj, ett år

2009-05-01 @ 10:59:06 |

idag är det 1 år sen vi flyttade in i den här lägenheten. det året har gått så sjukt snabbt. och snart kanske vi lämnar den. jag älskar den här lägenheten så det känns lite tråkigt, men samtidigt bra.

imorgon fyller dante 2 år. då har han bott hos oss i ungefär 2 år - 8 veckor. den tiden har också gått så sjukt snabbt. jag hinner inte riktigt med. vi tänkte spendera morgondagen på hölick i solen med grillning och hundlek. mysigt och spännande att se hur dante kommer bete sig bland dom andra hundarna. han har inte kaxat med en enda hund sen operationen.

nu ska jag dusch och bara vara innan jag börjar jobba kl 15.


Postat av: Fia

Grattis Dante!

2009-05-02 @ 00:10:31
URL: http://fialotten.blogspot.com
Postat av: Fia

Haha jag hade fått för mig att jag skulle jobba i helgen, blev förvirrad av att jag inte jobbade förra tror jag! Kom på det när jag läste att du skulle vara ledig...

2009-05-02 @ 00:11:32
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: