17 mars, rolig lista

2009-03-17 @ 22:14:29 |
hittade en rolig lista hos fia.

Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? det var nog fia. jag minns fortfarande första gången vi träffades, fast jag bara var nästan 4 eller nyss fyllda 4(?) år. jag minns att lillasyster stina låg i barnvagnen och det var vinter. sent 89 eller tidigt 90. emma kort därefter
2. Vad hette din första kärlek? fredrik på dagis kanske? om man kan kalla det kärlek
3. Vilken var din favorit rätt? vet faktiskt inte. mat öht var nog ingen favorit för mig
4. Vilken var din favorit färg? rosa tror jag
5. Vart bodde du? två hus ifrån där jag bor nu
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? när jag fick mitt första djur, kaninen maja. jag minns känslan än
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? vet inte faktiskt. när kaninen dog efter knappt ett år kanske?
8. Ville du bli när du blev stor? häst-/djurskötare är det enda jag kan minnas
9. Vilket godis tyckte du bäst om? allt. haha. har alltid varit svag för lakrits

liten


Nu

1. Vad heter din bästa vän? har flera. men emma är nog närmast. vi firar 20 år nästa år, vi ska ha porslinsbröllp då
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? roger!
3. Vilken är din favorit rätt? tacos
4. Vilken är din favorit färg? vet inte. inte för starka
5. Vart bor du nu? i en tvåa med roger och ett gäng djur
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? dante och lite till
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? hm, jag vet inte. alla djur jag/vi har mist senast åren kanske
8. Vad vill du bli? socionom
9. Vilket godis tycker du bäst om? fortfarande lakrits, och massa mer såklart

stor

Postat av: Fia

Ja satan vad länge vi känt varann! Lillasyster :P

2009-03-18 @ 00:22:41
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: