30 juni, jobb

2009-06-30 @ 09:12:17 |
jag fick lite extrajobb ikväll. det behövs. imorgon tar jag över mammas trappstädning i en månad också. så skönt med lite extra pengar.

just nu sitter smilla här och våldsgosar med mig. hon har varit på mig sen jag gick upp. visst jättemysigt, men det är lite drygt att gå på toa och äta frukost med att katt klängandes på en. jag tycker hon ska gå ut och njuta av sommaren så kan vi gosa ikväll istället. men det tycker inte hon.

jag skulle behöva göra en tur ner på stan idag så nu är det bäst att dante får sin morgonpromenad så vi kommer nån vart.


dante under en fuktig handduk på hölick. han envisades med att ligga i solen så jag tänkte det var bäst att kyla ner honom lite


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: