14 juni, sommar?

2009-06-14 @ 10:33:44 |

vilket äckligt väder det ska vara hela tiden då. regn regn regn. jag vill ha riktigt sommar med sol och värme.
dante brukar inte bry sig så värst mycket ifall det är dåligt väder eller inte. men imorse när vi skulle ut och morgonkissa så lyfte han på benet mot första bästa grästuva sen vägrade han gå nån annanstans än in. söt dante. jag gillar inte heller regn så jag lät honom få sin vilja igenom. det var nog rätt dumt när jag tänker efter.

en bra sak är iaf att vi har hittat ett hem åt katterna! våra grannar ska flytta till hus i juli och dom ville gärna prova att ha dom. J är lite smått allergisk men vissa katter brukar tydligen gå bra (som mig) så vi håller tummarna för att det här kommer funka. dom får ha dom på prov nåra veckor och funkar det inte så får vi leta vidare.


Postat av: Anette aka Netza

Åh, trevligt att katterna har ett hem än så länge! Och vad fina de är! :)

2009-06-14 @ 11:18:29
URL: http://www.netza.se/blog
Postat av: Fia

Å hoppas det går vägen! Kunde jag skulle jag ha hur många katter som helst! :( Kram

2009-06-15 @ 10:43:07
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: