8 juli, nya lägenheten

2009-07-08 @ 09:19:34 |
nu funkar mina tangenter igen! mycket skumt. får se hur länge dom vill vara med den här gången. måste använda lite bara för att äöäömöämöämömäömämöäömämöämöämömä.

nu dricker/äter(?) jag en smoothie med banan, färska jordgubbar och yoghurt till frukost. mmm.

ikväll blir det jobb, min enda jobbdag(kväll) den här veckan. skönt med lite semeter faktiskt. på fredag kör vi bort mamma och pappa från hölick och bosätter oss där över helgen. enligt yr.no blir det regn på fredag och sol lördag och söndag. hoppas hoppas att det stämmer.

kom förresten på att jag inte har lagt ut bilderna på nya lägenheten än. så nu gör jag det.

   
  
   
sovrummet kräver en omtapetsering omgående. jag kommer kräkas och bli yr av allt detta mönster.

Postat av: Anette aka Netza

fin lägenhet! köket var to-die-for. :)

2009-07-08 @ 14:12:19
URL: http://www.netza.se/blog
Postat av: Fia

Ser snyggt ut! Gillar köket, tufft! Håller med om tapeten dock, hade räckt med en fondvägg..

Får se om jag får arslet ur tummen eller hur det var och åker ner och hälsar på er i höst, och Emelie. Tar med mig Stina också träffs vi allihop och går ut eller nå?!!

2009-07-09 @ 19:33:52
URL: http://www.fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: