27 juli, ny vecka

2009-07-27 @ 09:45:05 |
vaknade med världens ångestklump i magen efter en dum dum dröm. det började kännas bättre när jag insåg att jag var vaken och att inget hade hänt på riktigt.

idag måste jag och stina ta oss till jobbet trots att vi är lediga och fixa en massa papper. det är nåt som inte stämmer med timrapporterna så vi måste ränka om alla tills vi hittar felet. det ser jag inte framemot. sen kanske det vore en bra idé att städa lite trappor...

ska försöka ta mig ner på stan med min dator också. det kommer kosta ca 1000 kronor att laga så egentligen vill jag helst köpa en ny, men men.

på fredag åker vi till gävle och hämtar nycklarna till lägenheten. det ska bli kul att se den igen. det var ju ett tag sen sist och då var vi där kanske två minuter.


Postat av: Therese

Ta lite kort på nya lyan så man ser om man vågar släppa iväg dig =)

2009-07-27 @ 15:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: