8 januari, vi lever i ett kaos

2009-01-08 @ 18:45:35 |
ombyggnad av garderoben i sovrummet pågår och det är grejer precis överallt. vi (roger) gör om inredningen i den så man får in kläder och grejer på ett vettigt sätt. det blir bra. han är duktig. jag gör den uppgift jag alltid blir tilldelad när "vi" bygger om; stå där och se söt ut.
trådbackarna vi ska ha att lägga kläder i var slut på ikea i måndags när vi var där, så vi kom hem med två istället för typ 16. bra jobbat. vi gör ett nytt försök på lördag.

jag håller även alla tummar och tår för att nån vill köpa vår tv-bänk senast imorgon så kan vi köpa med en ny hem när vi åker till ikea i helgen. det vore ju himla bra. den ligger ute i ht tills på lördag så jag kan ju nästan slå vad om att nån jävel kommer ringa på lördagkväll när vi just har kommit hem från ikea och vilja köpa den. men isåfall har jag ju bara ännu en omgång kotlettrad med bea och pommes att se framemot.

när vardagsrummet är klart och ser ut som vi (jag) vill så borde vi ju vara klar med den här lägenheten kan man tycka. men då kommer vi säkert komma på nästa grej som vi verkligen "måste" göra om, typ badrummet eller nåt sånt. billigt och bra. nej, jag tror nog att vi är klara nu. fast iofs, ett nytt badrumsskåp måste vi faktiskt ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: