19 januari, måndag

2009-01-19 @ 22:07:03 |

idag har jag kommit fram till att dante måste klippas den här veckan. han är söt med sin isbjörnspäls men gud så opraktiskt det är. han kommer säkert frysa när jag "rakar" av honom allt och min mamma kommer bli ledsen... men jag får klä på honom lite och trösta mamma med att han ser ut som en isbjörn till våren igen.

det ska bli spännande att se om jag klarar av att få honom lika snygg som jag fick när jag gick trimkursen. det var ju ett tag sen och då fick jag ju även en del hjälp. haha det här kan bli spännande.

      
   
dantes olika frisyerer.
första och andra bilden är han klipp-oskuld och ser helt galen ut.
tredje bilden har han precis blivit klippt för första gången i sitt liv. helrakad med stövlar... matte var inte helt nöjd.
fjärde bilden har håret vuxit ut och han är ganska snygg och mjuk.
femte bilden visar mitt mästerverk, halvklart. ena dagen på kursen klippte jag kroppen och andra dagen klippte jag huvet. jag skämdes faktiskt en aning när vi var ute och gick...
på den sjätte bilden är huvet också klart. det är nåt sånt jag tänker försöka få till nu när jag går lös med min nya klippmaskin. spännande som sagt...


Postat av: mee

nästan lika het som stellan! ;) haha, kör hårt med klippern!

2009-01-20 @ 07:45:18
Postat av: Fia

Andra bilden-hahaha! Gullet. Lycka till!

2009-01-20 @ 10:14:19
URL: http://fialotten.blogspot.com
Postat av: Anette aka Netza

Hihi, du får ge honom nåt pris för mest varierad frisyr eller dylikt. :P

2009-01-21 @ 17:44:22
URL: http://www.netza.se/blog
Postat av: lisa

haha ja han har hunnit med en hel del under sin tid :)

2009-01-21 @ 23:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: