16 november, pizza och sex and the city

2008-11-16 @ 18:38:10 |

ikväll vart det lättlagat för min del. jag och dante tog en promenad ner till pizzerian och hämtade lite middag. jag tröck hela pizzan sen snyftade jag och dante ikapp till sex and the city - the movie. husse är i valbo och dömer ännu en match. han kommer hem vid halvnio.
dante gick förresten duktigt i halsband hela vägen till pizzerian. vi har som regel att han får "gå som han vill" med sele och måste gå hyffsat fint och inte dra med halsband. han var duktigt och fick frollic.

gårdagen avslutades med te och svensson svensson. det var på mitt initiativ vi tog undan godisskålen vid halvtio ungefär. det såg ut som jag väntade tvillingar så jag kände att det fick räcka för dagen. dock smakar det tyvärr lika bra dan efter. mmm!

nu ska nog jag och dante ut på en liten promenad, det är kallt så det får bara bli en liten runda. sen funderar vi på att lära oss ett nytt trick. vi får se.

           
dom fyra första är från igår och dom tre andra är på våra nya hall


Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Förstår att det känns onödigt! Det verkar dock som om en ny storlekstabell är på väg ut snart, så förhoppningsvis kan du läsa dig till rätt storlek och nätshoppa när lönen kommer.

2008-11-16 @ 23:58:26
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Förresten, om du ska köpa täcke/jacka så är det ju lätt. Gå bara på rygglängden. Maggies är 27 cm och på bilden med fleecejackan har hon strl 27. Perfekt :)

2008-11-17 @ 00:01:52
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: