15 november, långpromenad

2008-11-15 @ 14:30:33 |

jag och dante tog, efter vår långa sovmorgon, en långpromenad imorse. vi var nog ute 1,5 timme ungefär. det var lite blött men skönt. vi la oss och vilade när vi kom hem.

roger är i gävle och dömer. han borde vara hemma om ca en timme. ikväll ska vi äta fläskfilé. jag ska fundera ut vad vi ska göra med den bara. vi får handla när roger kommer hem. då ska jag köpa godis också.

nu har dante börjat vakna till liv igen. jag tror han vill leka. just nu leker han med en av katterna. dom ligger på golvet och brottas. så söta! katten är överst, jag tror hon vinner.

nu ska jag nog vika tvätten från igår. vi har en förmåga att alltid skjuta upp det nåra dagar för länge. mycket dumt eftersom det alltid slutar med att katterna (eller hunden) använder alla nytvättade kläder som säng. det blir rätt hårigt.


en bild på roger och dantes hund-mamma bezzan från valpträffen i september


Postat av: Anette aka Netza

Hej! Hittade din bloggadress via bilddagboken. :)



"

nu ska jag nog vika tvätten från igår. vi har en förmåga att alltid skjuta upp det nåra dagar för länge. mycket dumt eftersom det alltid slutar med att katterna (eller hunden) använder alla nytvättade kläder som säng. det blir rätt hårigt."



Det där låter precis som här hemma. ^^

2008-12-02 @ 18:21:29
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: