12 december, idolfinal

2008-12-12 @ 23:57:57 |

jag nästan sitter och sover nu. var längesen jag var vaken så här länge och ändå är klockan inte ens 12. jag tyckte faktiskt det är bättre att lägga sig tidigt och gå upp tidigt istället för tvärttom. lite vuxenpoäng?

idag har jag jobbat. och ikväll. jag stannade och såg nästan hela idol. vem som vann såg jag hemma med dante uppkrupen hos mig, han är så ynklig nu när han är skadad (extra ynklig). jag brydde mig inte så mycket om vem som vann faktiskt, båda var bra.

roger är i karlstad (av alla jävla ställen) på domarkurs/hopp och lek. han åkte idag och kommer hem imorgon. jag och dante ska snart krypa ner och ha hela sängen för oss själva.
stella (ena katten) kommer vara sur för att inte husse är hemma och ska sova med henne. hon tycker mer om honom än om mig. jag får nästan aldrig kattsällskap i sängen när jag sover själv. nu har dom damp för att dom har varit inne typ hela dan. undra om dom låter mig sova inatt. ska gå på jakt i lägenheten och plocka bort allt dom kan tänkas föra oväsen med innan jag går och lägger mig.

godnatt!


Postat av: Fia

Tror du inte att katterna är lite avis på att du mest är med Dante kanske?

2008-12-13 @ 01:29:21
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: