Slut på helgen

2011-09-11 @ 16:44:27 | Vardag
Idag är vi trötta här hemma. Dante är heeelt slut efter att ha haft Alfons här tors-sön (det vart en natt extra). Jag känner mig sjuk, vart jättesnorig och täppt i näsan igår och vaknade upp icke snorig. Skumt. Har iallafall ont i huvet och halsen och är jättetrött. Får väl se vad som händer.

Jag tänkte ha pluggdag idag vilket resulterade i tvätt, städ och nya gardiner till köket som jag sydde alldeles själv (med lite hjälp från Roger, jag suger på att sy och mäta och sånt). Det blev ljust och fint. För att stilla mitt dåliga samvete över plugget som inte blev gjort så gjorde jag en liten planering för dom kommande veckorna. Så nu vet jag exakt vad jag ska (bör) göra varje dag, nu gäller det bara att hålla planeringen också.

Efter att Alfons åkt hem såg det ut så här i soffan




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: