September

2011-09-01 @ 16:09:53 |
Jaha då var september här då. Känns helst okej. Jag är redo för hösten nu. Inte för vintern dock. Den blir jag aldrig redo för. Men det är väl bara att göra det bästa av situationen och hoppas på att det blir ytters ytterst lite snö och kyla i år. Dom två vintrarna som har varit har tagit knäcken på mig. Massor av snö och svinkallt. Och sen har våren liksom inte kommit så där smygande utan det har varit snö snö snö och sen PANG så blev det sommar, typ.

När Roger kommer hem ska vi ge oss ut och springa lite. Måste ner på stan imorgon och köpa ett par långa löpthigts tror jag, börjar snart bli för kallt för dom korta. Skulle egentligen vilja ha mössa på mig när jag springer också, jag har så känsliga öron och får ont så fort dom blir lite kalla och det "drar" lite. Men det känns lite överdrivet (och för varmt om huvudet) med mössa första september. Ett pannband kanske.

Snyggingen chillar lite i väntan på korven



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: