Oktober

2011-10-03 @ 08:17:43 | Vardag
Ny vecka och ny månad. Den klassiska höstförkyldningen sitter i lite fortfarande i form av hosta, men annars mår jag bra nu. 

Den här veckan består av hemmaplugg då jag bara går i skolan på torsdag. Ibland funderar jag på hur jag ska klara av att börja jobba sen när jag har pluggat klart. Jag är ju van att styra mina dagar som jag vill nu och jag tycker det är så skönt. Men jag antar att man vänjer sig som med allt annat.

Imorgon ska Dante till veterinären. Har en liten knöl på sidan och en i vid nosen. Dom är inte stora, som ärtor kanske, men den på sidan har vuxit sen jag hittade den i maj så jag tänkte att det är väl lika bra att vi kollar vad det är. Gillar inte riktigt att jag har hittat en vid nosen också. Men det är säkert bara fettknölar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: