Barn som dödar

2011-10-21 @ 13:33:58 | Vardag
Jag kände det på mig så fort jag läst om den döda 4-åringen i Lungby, att det är ett barn som har gjort det. Man behövde väl iofs inte vara nåt geni för att "ränka ut" det. Ensamma barn som leker på en lekplats, barnen börjar bråka och 4-åringen "springer iväg" och kommer inte tillbaka. Jag hoppades ju att jag skulle ha fel men det verkar tyvärr inte bättre än att det faktiskt är ett, eller flera, barn som har gjort det. Fruktansvärt tragiskt. Det är en presskonferans nu kl 13.30 som jag tänkte följa. Tror dock inte att man får reda på så mycket nytt då det såklart är väldigt känsligt när det är barn inblandade på det här sättet. Det ryktas på flashback om att polisen vet vem som ligger bakom det, men ja det är ju som sagt under rätt speciella omständigheter så det dröjer nog innan allmänheten får veta vad som egentligen hände, om vi ens får det.



Postat av: Fia-mamma till Edison

Usch jag tycker det är så hemskt så jag vill inte ens läsa nyheterna om det där :/

2011-10-24 @ 17:17:38
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: