Vår!

2011-03-06 @ 09:43:43 |
Våren börjar verkligen komma på riktigt nu. Det har varit soligt och plusgrader flera dagar i rad. Så skönt! Dante gillar det också. Tydligen så för våren med sig massor av nya spännande dofter så Dante måste stanna och lukta lääänge typ överallt.

Igår såg vi senaste Beck-filmen, levande begravd. Den var bra faktiskt. Men det var ingen hit att gå ut och kvällskissa Dante i mörkret sen. Jag är nog lite för lättskrämd och mörkrädd för sånna där filmer egentligen men jag gillar dom ändå. Så länge det bara är på film så finns det en tjusning med att bli skrämd.

På onsdag åker jag och Emma till Göteborg och hälsar på My. Det ska bli så kul men jag har lite ångest över att vara ifrån Dante (och Roger) i fyra nätter. Det har jag aldrig varit förr, men det går nog bra. Ska passa på att träffa Nicke och lille Alexander också. Han har ju hunnit fylla ett år och lärt sig gå sen sist jag var där. Tiden går så fort.

Jag och Alexander i höstas när jag och mamma var och hälsade på


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: