Helg

2011-03-25 @ 13:54:47 |
Äntligen fredag! Iofs har jag ju varit hemma hela veckan, men inte ledig för det. Är typ klar med texten till gruppuppgiften nu, bara individuella kvar. Men den kan jag börja med på söndag.

Jag och Dante tänkte springa imorse, men det blåste så mycket så vi orkarde bara tio minuter typ. Sen försökte vi gå raskt istället men det går sådär med Herr Snuff-snuff. Det luktar tydligen väldigt intressant överallt nu när snön har börjat smälta. Jag tycker mest det luktar jord och koskit överallt, men alla är vi ju olika. 

Ikväll vill jag bara äta massa gott och mysa framför tvn med mina pojkar!


Postat av: Fia- mamma till Edison

Vilken skön bild :)



herr snuffsnuff haha...



Ja kom gärna och hälsa på! :D

2011-03-31 @ 19:25:07
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Fia- mamma till Edison

Vilken skön bild :)



herr snuffsnuff haha...



Ja kom gärna och hälsa på! :D

2011-03-31 @ 19:25:09
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: