Springa

2011-06-04 @ 12:50:52 |
Äntligen har jag kommit på att det är ganska skönt att springa. Det kan bero på att det är inte är lika jobbigt längre. Idag var tredje gången jag sprang den här veckan. Invigde dessutom mina nya skor och mina nya tights som jag köpte igår. Skorna var så snabba att jag tog ut mig själv så mycket så jag bara orkade upp för halva sista backen. 
Dante var hos Roger på skolan under tiden så hämtade jag honom när jag var klar. Han är med och springer ibland men det var lite för varmt för honom idag tyckte jag. Dessutom är det skönt att springa ensam med bara musik ibland också. Vi satte oss och myste i skuggan en stund innan vi gick hem.
Ikväll ska vi grilla och dricka vin, gott!

Nya skor

Postat av: Anonym

Duktig du är! Inge allergisk nu? Jag är som värst nu, zombie! Hägg och liljekonvaljer blä! Och det som luktar så gott...

Skönt att elaka hunden inte är med på kursen längre!

2011-06-04 @ 17:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: