Ikea

2011-07-05 @ 18:24:27 |
Jag åkte som sagt till Valbo och Ikea idag. Jag jobbar ju i Valbo så jag tänkte det kunde vara trevligt att utnyttja busskortet till annat än bara jobb. Köpte nog lite mer än vad jag egentligen hade råd med. Vi ska ju till Barcelona nästa vecka så nu får jag inte köpa mer innan vi åker dit. Det var iallafall rätt trevligt att gå omkring själv på Ikea. Jag köpte plastblommor till vardagsrummet (det är sol där hela daganr och alla levande blommor dör och jag orkar inte med det längre) och tyg att sy gardiner av, också på Ikea. Återstår att se om Roger märker nån skillnad när han kommer hem. Säkert inte, haha!

Tyg och blomma!



Postat av: Fia

Jag vill också shoppa!! Plastblommor har vi med i fönster där blommorna bara dör! Det finns faktiskt rätt fina på ikea! Ingen som ser att det är plast tror jag...



Just ja, Britta och Rolf berättade ju när de var här förra veckan att ni skulle resa bort! Vad spännande med Barcelona :)

2011-07-05 @ 20:33:45
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: anette aka netza

Meh, vart på Valbo jobbar du? Får ju komma å hälsa på dig ju. :P Eller menar du typ området Valbo?

2011-07-05 @ 20:52:08
URL: http://netza.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: