Hemtenta

2011-02-21 @ 17:07:34 |
Idag kl 8 las hemtentas ut, sen dess har jag slitit mitt hår. Nej inte riktigt kanske men det är ganska krånglig. Har väl fått ihop kanske en halv klar sida och ett par sidor med kladd och tankar som ska sättas ihop till nåt vettigt. Det ska vara ca sex sidor allt som allt så den är inte så jättestor.

Det är ljus ute fortfarande fast klockan är över 17. Jag fick en liten chock nyss, visste inte att den var så mycket. Är ju van att det är mörkt vid 16 liksom. Men vi går alltså mot ljusare tider. Jag längtar ihjäl mig efter plusgrader och vår. Jävlar vad skönt det ska bli! Jag ska vara ute dygnet runt, säger jag nu iaf.


En till som längtar efter vår och värme. Jag tror han är lika less på snö och kyla som jag är. Han vill ligga i gräset och tugga på pinnar nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: