FREDAG!

2011-02-18 @ 15:52:07 |
Så skönt med helg. Har absolut ingenting jag måste plugga i helgen heller. Hemtentan läggs ut på måndag klockan 8 så fram till dess tänker jag vara helt ledig. Det är bara den kvar nu sen är den här kursen över. Skönt!

Ikväll ska vi mysa till det med god mat och gott vin. Och en merci-chokladask som jag fick av grannen för att jag hjälpte henne med en grej. Snäll granne! Jag var iofs också ganska snäll som hjälpte till.



Postat av: anette aka netza

Ja, okej, tio kg på ett år är ju en del så då förstår jag att han vill göra nåt åt det. :)



ja, chokladmousse är helt okej ur lchf-synpunkt. Är ju typ bara ägg och grädde när man gör själv. :)

2011-02-20 @ 11:34:05
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: